Jag dricker vatten på flaska och hon älskar inte dig.


Blev helt sjukt trött helt plötsligt. Men, jag måste plugga. Bara två dagar kvar nu, så jag borde orka, men jag har nog redan gett upp i huvudet redan.
Idag hade jag en lektion, hade tänkt gå på fysiken på morgonen men det visade sig att det inte var någon lektion. Efter biologin hade jag mentorsamtal med Marta. Vi pratade lite om hur det känns nu i slutet, hur det ska bli att komma hem, om jag är nöjd etc. Hade också ett snabbt samtal med Alla om NK:n. Fick MVG på provet jag skrev förra veckan, så jag har solklarrrrrrt MVG i NK. Hurra. Sen gick jag och köpte lunch, hälsade på min praktik och sen åkte jag och Klas på bussturen. Det var okej.
Vidare till Svenska ambassaden där det hölls en liten, fruktansvärt ovärd cermoni. Sen gick jag och Sara till Champs de Mars och tittade på Eiffeltornet och läste idrott. Träffade på två killar från Etiopen som frågade var vi kom ifrån, vad vi gjorde i Paris och sa "vi ska ta en kaffe?". Vi avböjde vänligt. Åkte till Champan för att gå på toa, kolla efter en klänning som var för liten. Skiljdes sedan åt på Charles de Gaulle Étoile.
Tog en helvetiskt kall dusch när jag kom hem, åt lite pizza och nu sitter jag här. Jag måste läsa ut min franskabok. Den är dålig och jag vill inte.






Kommentarer
Postat av: Mamman

Inget nytt på bloggen?? Vad är det här?? Nu har jag läst färdigt uppsatserna till imorgon/ idag inför opponentskap, samt försvar av vår egen. Natti, natti!



Kram Mamma

2011-05-26 @ 00:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0