It really makes me wonder if I ever get to talk about you and me.


Borde verkligen plugga. Måste verkligen plugga. Vill verkligen inte plugga.
Det är inte bara det att det är så fruktansvärt tråkigt, utan också att det är så fruktansvärt mycket press. Jag MÅSTE få mvg på min kemiredovisning annars är det helt kört med mitt betyg i kemi a. Och på min redovisning i engelska, även om BMT antagligen kommer ge mig vg i engelska ändå. Och nej, världen går inte under om man får vg, men jag vill verkligen inte ha det. Ändå orkar jag bara inte försöka, det känns bara som att jag kommer misslyckas igen. Om det är något jag jobbar dåligt under, så är det krav.
Är helt fruktansvärt omotiverad nu. Mvg kanske borde motivera mig, men alla vg:n gör att det bara inte känns värt det.
Känner mig sjukt stressad också. Nu är det exakt en månad tills jag sitter på planet hem igen. Det är så himla mycket jag har kvar att göra här. Vissa saker är så sjukt brådskande och viktiga, men det rätta tillfället infinner sig aldrig. Så stora saker som måste bestämmas. Nu är verkligen varje dag en dag närmare mot att det aldrig kommer bli av. AAAAH.





Hade biologi på Meddan idag, vi kollade på film om etik och fikade. Jag hade laddat upp med mars och macaron och så fick vi kladdkaka också. Jag orkade inte ens röra det. Första och enda gången jag har ställts framför något sött och avböjt? Antagligen. Sen träffade vi på den lilla gulliga hunden som tillhör någon i Svenska kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fuck betyg, vi kan göra högskoleprovet till leda istället!

2011-05-22 @ 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0