I never told you, I just held it in.

Den överdrivna gladheten har nu övergått i någon slags eufori. Idag fick jag nämligen fyra saker till att lägga till på min-varför-det-här-är-en-så-bra-vecka-lista. De är som följer.
1. Jag behöver antagligen inte sitta barnvakt på fredag.
2. Min franskalärare sa att jag till och med kunde skriva franska under "couramment" på mitt CV. Flytande alltså. Fast ja, det tycker jag ju inte, men jag blir ju glad av att höra det!
3. Min biträdande rektor/körsångsledare (haha) frågade mig om jag inte kunde sjunga solo på avslutningen. Hon sa också att hon tyckte att jag sjöng jättefint på den lilla delen i Gabriellas sång, men att det var alldeles för lite och ville alltså att jag skulle sjunga en hel låt själv.
4. Jag fick 9 på mitt tal i svenska, dvs MVG. På uppsatsen fick jag 10, alltså också MVG. Jag har alltså MVG i Svenska B. ASNICE.

Det är nästan läskigt vad jag är glad. Fast jag inte förstår hälften i kemin eller inte vet var min engelskabok är eller att jag har en massa som ska göras. Helgen är fullspäckad också, så det ska bli så himla kuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0