Jag har hört att du träffat någon och jag har hört att hon är allt jag inte var.


Nio, nio, tio. Mitt resultat på nationella proven i engelska. Det vill säga MVG, MVG, MVG. SÅ JÄVLA NICE. Dessutom var jag hade jag 78/86 på läs/hörförståelsen, 79 var 10. Så jag var nära. Och BMT hyllade min uppsats. Sa att den var exemplarisk. Så det så.
Åh det är så skönt, det är en tyngd som har släppts från mina axlar. Är dessutom klar med kemiredovisningen nu och den känns också bra. Kanske bara blir tre VG:n tillslut!

Idag var det en vanlig chill måndag med håltimme 9-15. Spenderades lite på Pont de Neuilly, St Do, Meddan och i Parc Monceau. Han dock inte läsa ut min bok, men hade dock ett trevligt samtal med en man på Pont de Neuilly. Han sade massa, i hans mening, visa saker och berättade hur hans tid på psykhemmet hade fått honom komma till insikt.

Nu ska jag göra mig i ordning och börja plugga idrott. Imorgon är det franska och idrottsplugg som gäller. Desstuom ska jag åka bussresan som inte blev av idag och så är vi imbjudna till Svenska Ambassaden.


Typ påskdagen. Men den kom upp på Facebook idag. Tyckte den var vacker. Eller?


Kommentarer
Postat av: mini

gillar dig! tycker bilden är fin på oss

2011-05-24 @ 00:17:35
URL: http://hipstamatics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0