I guess karma comes back around, because now I'm the one that's hurting.


Sådär. Fortfarande inte helt pepp, men här kommer ett inlägg i alla fall.




I fredags var ju SSP-kören som sagt i Grez-sur-Loing. Det såg ut lite såhär. Jag gick halvvägs hem från Neuilly (för det är så långt). Det såg ut såhär.



I lördags tittade jag på Champions League-finalen med några peopes från skolan och sen åkte jag hem.

I söndags pluggade jag och sen åkte jag på värdfamilj/familj/kör-träff. Vi sjung och såg löjliga ut och jag bondade med Aminas lillasyster.

Idag har jag haft min första dag på min stage, det vill säga min praktik. Jag är tillsammans med en kille i min klass på en blomsterhandel i Neuilly. Vi tvättade vaser tills våra fingrar var russin, sen gick vi på lunch och sen diskade vi lite till. Tillslut fick vi snitta blommor och jag fick sätta ihop dom i buketter i två timmar. Mot förmodan helt okej.


Sen åkte jag till Rue de Rivoli och handlade lite. Sara kom och vi åkte och köpte crêpes och satte oss vid Seine. Sen åkte vi vidare till Montmartre och kollade på när himlen mörknade och Paris ljusnade.


Mindre än medelmåttiga bilder

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jaha, det tar sig. Kunde du lägga blommorna i en sprial då ???? Inte helt lätt.

Kram Mamman.

P.S. Ifall du missade det, så klarade jag C uppsatsen med lite rärrningar D.S.

2011-05-31 @ 07:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0