It's two steps forward, three steps back again.



Den här bilden har jag stulit från Hanna. Det är jag och Thomasine, igår på Rue de l'Eglise. Hiho.

Just nu sitter jag på golvet i mitt rum, på min matta och lutar ryggen mot min ikea-säng. I Sverige. Det känns jättekonstigt, men konstigast av allt är att det inte känns konstigt alls. Om ni förstår.
Om trettioåtta timmar åker jag tillbaka till Parran igen. Aaah, tidspanik? Ja. Imorgon ska jag på elvakaffe hos min mormor och mina kusiner, luncha med Lisa, gå på stan med Frida och ha övernattningsmys med henne och Camilla. Sen åker jag i princip tillbaka igen. Haha, jag får lite panik nu.
Idag var jag i alla fall på Kattemusikalen, iår satte de upp Ditte Människodotter och min kusin Elin hade huvudrollen. Alla som tyckte att det var aningen överdrivet att åka hem till Schweden för en skolmusikal kan säga vad de säga vill - det var så värt det. Jag är så fruktansvärt stolt över Elin! Hela musikalen var fantastisk (fantastisk alldeles som min mormor skulle säga) och så braaaa. Jag vet inte mer vad jag ska säga. Helt underbar. Det finns nog några biljetter kvar, så Uppsalabor som läser - gå och titta damn it!
Nu ska jag sussa. Hej svejs och pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0