Waking up was kind of strange, the past ten months have made a change.


Sitter på hotellet i Montmarte med nytvättat hår. Vi har precis packat om min väska och lagt över saker i en annan. Mina två andra väskor kommer värdfamiljen med när de kommer för att ta oss till flygplatsen vid sextiden ikväll.
Jag har tio timmar kvar i Paris. Tio timmar av tio månader. Men det är okej.
Avslutningen i fredags var fin. Jag sjöng lite och i stort gick det bra, sjöng lite fel på Pour que tu m'aimes encore, men ca vaaa. Efteråt åkte jag med Sara till Marais där vi åt falafel med Jenny och Lisa. Vi åkte hem och Åsa profiterade den sista kvällen med att powernapa. I två timmar. Askalas! Sen gick jag med mina värdföräldrar till Fête de Voisins (grannfest på vår gata), packade lite till, mötte upp Filip och vi åkte till Auld där Ville, Gad och William var. Sen åkte vi vidare och hamnade tillslut med några andra hos Nora där vi spenderade kvällen.


Stuuuudenten Christopher. (jag har bara pappas bilder, får lägga upp mina i Sverige. Var beredd på uppdatering av det här inlägget)


Puss puss puss <3


Mina ettorgulls <3

Igår flyttade jag ut från min värdfamilj. Mitt rum såg äckligt tomt ut och jag började nästan gråta när jag sa hej då till min värdsyster. Jag och pappa åkte och köpte lite Disneyfilmer och fikade och sen åkte jag iväg för att säga hej då till pojkarna som skulle till Berlin. Aaah det är så sjukt att jag inte kommer se dom på hur länge som helst. Men jag grät i alla fall inte, och det är bra, men usch vad ledsen jag blev. Efteråt vidare med Nora och Marcus till Neuilly och sen till Argentine där jag crashade Thomasines brorsas studentfest för att säga hej då till henne. En sista middag i Montmarte med pappa senare sussade jag sött i min hotellsäng.
Nu ska vi åka till Porte de Clingancourt för ett sista besök på marknaden där. Sen ska jag säga hej då till Nora och sen möta upp Sara, Jenny och Johanna för ett sista Sacré Coeur-häng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0