It's alright ma, I'm only bleeding.



Praktiken bestod idag av att diska och titta på när ett arrangemang gjordes. Soft. Vidare för lite självplågeri och shopping på Champs Élysées och Rue de Rivoli (nu är avslutning och avslutningsfestsklänning inhandlade, ni ska få se dom sen, för ni bryr er ju så mycket) och sen vidare till Asnières och Sara. När jag framemot tiotiden gick därifrån gick jag vilse och hamnade långt, långt bort. En resa som normalt tar trettio minuter porte à porte tog en och en halv timme. Och mina pengar tog slut på mobilen. Har gjort av med 40€ på en vecka ♥ När jag kom hem pratade jag med min mami och nu ska jag dricka cola och kolla på Vänner.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är så typiskt dig att planera att du ska dricka coola! Ingen annan gör det!

2011-06-11 @ 23:48:10
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0