Att komma hem är som att resa i tiden, du känner samma känslor igen. Den där kvalmiga väntan på friden och samma kärlek och vemod igen.



Uppdatering hemifrån. Fast det kommer ju alltid vara hemifrån numera. Jag kommer att fortsätta blogga förövrigt, dels för att jag tycker att det är kul, dels för att det fortfarande ramlar in läsare, så jag antar att det inte bara är Uppsalabor som läser. Och så ger jag min mamma en chans att hålla koll på mig, haha. Jag kommer dock inte uppdatera lika ofta och funderar på att byta blogg. 
Sen jag kom hem har jag inte gjort något alls. Verkligen, inget alls. Kan dels bero på att jag har varit instängd i huset. Det blir lätt så när man bor på landet och man inte har en fungerande cykel eller moppe, en buss som inte går och ingen hemma som kan skjutsa. Till följd av detta har mina dagar sett ut som följer: Måndags - sov, pratade med Sara och Nora, grät och kollade på film. Tisdags - sov, skypade med Sara, åkte och handlade med pappa och packade upp. Onsdags - degade framför TV:n, fixade moppen (hahahaha fan va lantis det lät, det var dock min papa som gjorde det, jag startade den), körde en runda och bakade. VÄRD VECKA.

Augusti


September


Oktober


November

December



Januari


Februari


Mars


April


Maj


Juni


Jag har haft väldiga bra tio månader.

Kommentarer
Postat av: mini

minipini saknar dig redan och hon vill ha en till facking gåtur för att utforska nya ställen av paris!!!!

2011-06-23 @ 19:03:31
Postat av: mamman

Man kan ju fixa sin cykel och Moppe själv eller hur??? Inte bara gnälla att andra skall fixa till det åt en.

mamma

2011-06-27 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0