In genom porten upp över trappan tvärs över gården men aldrig över dig.




Åt för första gången på tre veckor och för sista gången för eeevigt på St Do idag. Lite sorligt. Det var god mat idag i alla fall!
Sen lyssnade vi på FFK-redovisningar hela eftermiddagen och sen åkte jag, Sara och Jenny till Montmarte. Nu är jag hemma och packar, hade tänkt gå ut ikväll, men jag tror jag ska packa, ringa min mamma och titta på Hercules istället.
Imorgon är vi lediga, så jag ska gå runt i Notre Dame, hämta upp min papi (som kommer för att ta hem mig aaaaah) och sen har jag kör. På kvällen ska vi ut i alla fall, men jag måste väl äta en sista måltid med min värdis också. Hade tänkt köra den idag, men det är bara min värdsyster hemma.
Nu ska jag deppa lite. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Är det slutbloggat nu eller????? Gick det bra idag?

Den akterseglade Björn har hittat hem. Kram Mamma.

2011-06-17 @ 14:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0