Huvudet viskar "Idioter. Idioter, idioter."

Igår var vi på (i?) Parc Asterix, ett nöjesfält som ligger utanför Paris ungefär vid flygplatsen. SSP:s gymnasieelever blev fem år på nytt och vi såg delfinshow, åkte karuseller och berg- och dalbanor (eller rullgardiner som jag fick ur mig en gång) så att det stod härliga till! Vädret var lite hipp som happ, varmt sen kallt, sol sen mulet, vind sen stilla. Men jag frös i alla fall inte som jag gjort de senaste tre dagarna! (Hör att ni har det varmt och skönt i Sverige, bite me)
På kvällen åkte jag och mötte upp Frida, Ville, Astrid, Filip, Gustaf och William och vi åkte till Clara. Det var sympa!
De senaste dagarna har jag varit fruktansvärt dryg. Jag har varit irriterad på allt och alla, ledsen, stressad och arg. Rubriken symboliserar lite det (Säkert! ♥). Det har känts som att inget går som jag vill och sen blir jag bara ännu mer irriterad på mig själv för att jag vill att allt ska passa mig och då blir jag på ännu sämre humör. Ond cirkel!
Jag åker hem om en vecka och det bidrar väl lite till min opepphet. Jag känner lite som att det är som att dra av ett plåster, att vi bara drar lite lite varje dag men det åker liksom inte av. Jag vill bara dra av fanskapet, det kommer göra ont ändå. Sen är det också för att jag har lite saker jag vill hinna med, men inte kommer hinna och då känns det bättre om jag är i Sverige och vet att jag inte KAN göra dom.
Nu känns det lite bättre i alla fall. Hade tänkt göra massa saker idag men ja, jag orkar inte. Ska sitta och bara ta det lugnt, titta lite på Hercules, prata med Frida, kanske baka lite. Sitter med Pour que tu m'aimes encore på repeat och försöker lära mig den. Misstänker att min värdsyster vill döda mig lite.






Dagens besvikelse: Berg- och dalbanan med fem loopar var inte kul alls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0