This is not the time or the place to be broken-hearted.



Jag ber om ursäkt för den fruktansvärt dåliga bilden. Praktiken går bra nu! Eller ja, som ni kan se på min vackra bukett på bilden ovan har jag inte större talang för floristyrket, men jag tycker verkligen om min praktik! Personalen är så otroligt skön, dom är snälla, pratsamma och hjälpvilliga hela bunten. Dock är det prestationsångest varje gång man ska göra en bukett, men det går bättre nu. Idag fick jag till och med en egengjordbukett såld!
Igår åt jag världens godaste macka till lunch med Nathalie. Förresten. Efter praktiken åkte jag till Marais och Sara kom dit. Vi skulle titta på skor, men det blev mest Starbucks. Sen mötte jag upp Filip, Ville och William på Breakfast in America som är ett amerikanst diner som ligger i Marais. Jag hoppades på bio efterår men de andra var inte så taggade på det så vi gick till Auld istället. När jag kom hem hade jag ett långt samtal med mina värdföräldrar om ingenting. Det var också trevligt.
Idag var praktiken som sagt också jättebra. Blir irriterad bara när den övriga personalen skriker åt en av de anställda som är autisktisk. Han är världens gulligaste och så skriker dom när han gör något fel. Efter praktiken pratade jag lite med Sara. Hade ingen lust att ta bussen så jag började gå. Satte mig en stund vid Seine och försökte få tag på min mami så jag kunde få säga grattis till min kusin som tar studenten idag (GRATTIS IGEN!). Träffade på Hanna när jag hade tänkt gå och ta bussen och vi gjorde sällskap hela vägen till fots istället. Mina ben är trötta. Ikväll tänkte jag bara chilla tror jag, ska bli nice. Jag känner att jag kanske borde profitera de sista nitton (!!!) dagarna i Paris, men ikväll orkar jag bara inte lyfta telefonen och höra av mig till någon. Det lämnas till de övriga arton dagarna.


Kommentarer
Postat av: mamman

Inget skypande idag. Är lite impad av att du fixat bukett och till och med sålt en. Det är mer än jag lyckast åstadakomma, jag menar sälja en egengjord bukett enligt pappa. Kram Mamma. Skall vi höras på skyp i morgon?

2011-06-02 @ 23:12:10
Postat av: Lisa

ååh snart kommer du hem:D får man boka en date eller?!? iihh (som du märkte så sket det sig en aning med parisresan, har ungefär lika mycket pengar som, eeh vet ingen som har så lite pengar som jag jag nu..)

2011-06-03 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0