Le temps qui glisse est un salaud.

Sista dagen på praktiken var den mest hektiska, men det var bara kul. Avslutades med en bukett som jag fick ta hem till min värdfamilj, stackarna.



Tog en tur till Meddan för att få lite pengar och så pratade jag med Karin lite om vad jag ska sjunga på avslutningen. Vi tänker antingen Je ne sais pas, men den har mycket text och snabbt, eller Pour que tu m'aimes encore, men den är klyschig och sorglig och lite tråkig. Haha, vad tycker ni?





Nu ska jag göra mig i ordning. Indisk middag ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Blombuketten ser helt okej ut. Man har fått konkurens. Hoppa mammavärdfamiljuppskattade den. Jag röster för Celine Dion låten. Den andra var bättre tempo men mer text snabbt. Vi Hörs.kram Mamman i 30 raders värme. Det blir skuggsida idag.

2011-06-11 @ 13:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0