The couch and the TV and the bathroom sink.

Hanna ville se vad som fanns bakom mig i förra inlägget. Och jag kom på att jag faktiskt inte visat mitt rum sen första dagen, och så ser det ju inte riktigt ut. Så jag tänkte att ni skulle få en liten tur i mitt lilla, gula, kalla Colombesrum!


Såhär ser det ut ungefär när man kommer in. Min säng till vänster (rakt fram när man öppnar dörren), min garderob, bokhylla och mitt skrivbord till höger.


Skrivbord. Här har vi en härlig samling av saker. Bland annat decilitermått, diverse vykort och annat (av min mormor fick jag ett kort där det står "Göra misstag. Du gör minsann aldrig om några misstag. Du gör nya." Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.) godis, dator, havregryn, mjöl, saffran, pennor och filmer.


Säng. Fotbollen var egentligen till min bror, men den råkade få stanna kvar. Sköldpaddan pressade mn värdmamma på mig första dagen, då hon kom in med en stor påse med gosedjur och inte gick därifrån förrän jag valde ett. Sänglampan lyser mig mer i nacken än vad den gör på boken jag läser, men den funkar. Under sänger skymtar min resväska och mina tofflor. Där ligger även min ryggsäck. Haha, bara så att ni vet. 


Nu till det Hanna frågade om. Min sängvägg. Hiho.

Det har tidigare sett ut såhär:

Bilder jag hade mig 29 augusti. Och sen såhär:


Efter mina folks hade varit här.


Nu ser det ut såhär! Uppskattningsvis 59 bilder. Plus lite citat. Och ett hjärta och en skylt.

Hanna, du är starring i denna bild!


Sådär. Nu ska jag skypa med Frida och sen måste jag göra lite matte.

Pusssssssss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha snacka om ordentlig respons :D fint rum :)

2011-01-09 @ 22:42:17
Postat av: mamma

Ser ovanligt städat ut, tänk om det kunde hålla i sig när du kommer hem för gott igen.

Kram Mamma

2011-01-10 @ 07:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0