Du är ett glashus och jag en sten, men det är du som försöker se igenom mig.


Den här veckan har jag missat tre av några bästa vänners artonårsdagar. Idag fyller den sista år. Hon heter Lisa och henne har jag känt i hela fem år. Hon var min bästa vän i högstadiet, sen gled vi ifrån varandra lite, men hon är fortfarande en av mina närmsta kompisar. 

Saker som påminner mig om Lisa:
Helsingboyz
"En okänd Annette ruvar i väntan på Gry."
"You wanna ride my ho.."
Apelsinspray och cheese.
Guds händer.
Varm choklad med marshmallows på Wayne's.
Vaniljlatte på Wayne's.
In i micron.
Billyböckerna.
Och jag grät mig till sömns efter alla dar - Säkert!
Tystnad.
C-men. Och otaliga andra BBT-quotes.
Otaliga Lars Winnerbäcklåtar- och texter.

Idag, i alla fall, fyller denna fina människa år. Och medans hon festar asset av sig så ska jag hedra henne med att göra det vi gör näst bäst: titta på BBT och hälla i mig kalorier. Bara för dig babe. Grattis påre ♥












Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah! love u! pussen

2011-01-29 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0