Du ligger med någon annan tönt.

Idag fyller en av mina bästigaste vännisar arton år. Idag blir min fina, fula, underbara pussyvän Frida vuxen. Hihi.

Det är ganska exakt 524 dagar jag träffade Frida första gången. Jag kommer inte ihåg om vi pratade, men det var första gången jag såg henne och första gången jag hörde hennes röst. Och första gången jag tänkte, "damn tjejen har exakt samma intressen som jag". Det visade sig dock vara en bra sak.
Jag kan inte säga exakt när jag och Frida blev kompisar, men det är vi i alla fall. Och det är ganska mycket jättebra.
Frida är duktig på att sjunga och spela gitarr. Jag tycker mycket om henne och det är inte bara för att hon lånade ut sitt The Sims till mig, när jag var som mest i behov av det. Frida är snäll, rationell, rolig, söt, omtänksam, smart och bra på alla sätt och vis.

GRATTIISSSSSSSSSSS FRIDAN!
Joyeux anniversaire et gros bisous! Förlåt för att jag inte är och kan fira dig, men jag lovar att jag ska äta en bakelse iförd partyhatt för dig imorgon! Jag saknar dig jättemycket. Puzzar pussy! :*

När en av Fridas vänner fyllde sjutton firade Frida med sjutton bilder av henne i sin blogg. Jag härmar. Utan inbördes ordning.

































Av någon anledning vägrar blogg.se ladda upp mina två sista bilder. Ba totalvägrar. Här har ni dock några ledtrådar: Morotsmössa. Hamster/brusha, brusha, brusha à la Grease.

Grattis igen Frida. Tu me manques. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh! Du ligger med någon annan tönt <3 Jag älskar att jag är neger på flygplatsen! Och tacksi mycksi! Jag och datorn har helt gett upp vår relation, det är därför jag ser det här först nu! FÖRLÅT PUSSY

2011-02-02 @ 19:57:11
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0