My heart is going boom and there's a strange taste in my mouth.


Imorgon åker jag tillbaka till frankerriket. AAAAAAAAAH. Jag är jättepeppad och inte peppad över huvudtaget. Det kommer att kännas jättekonstigt att åka tillbaka och att halmstad inte är där och jag skulle gärna stanna hemma ett tag till, men å andra sidan så ska det bli kul att åka tillbaka! Dessutom så åker jag hem igen två gånger den här terminen och får besök ett par gånger så det ska nog gå.
Imorgon kommer Camilla och kanske Frida och vi ska chilla hemma hos mig, ta en snabb tur till stan, äta lunch och sen ska jag åka till Arlanda. Nice. Får se om jag skriver imorgon, annars höres vi från Frankrike!


Var och handlade nödvändigheter idag. Sugarcoma, I want it.


Min mama tyckte att jag skulle ha dom här. Tycker hon att jag har dålig ordning och äter mycket godis eller (det står "det är inget fel med mig som inte lite choklad kan fixa" på den lilla skylten)? Vad kan hon fått det ifrån? Förstår ingenting.


Kommentarer
Postat av: mamma

Precis så tycker jag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kram mamma

2011-01-03 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0