Vi är inga yuppies med feta cigarrer, vi är yviga pojkar med för stora gitarrer.


Jag överlevde natten. Det var inte så farligt, visar sig att man inte tänker så mycket på att man är ensam när man väl sover. Go figure.

Igår låg jag halvt sovande i soffan och kollade på Let's dance à la Frankrike, Danse avec les stars, när min mobil gav ifrån sig det högsta tänkbara ljudet (vibrationssignal+mot bord+vanlig signal). Min papi frågade om jag ville skypa. Och jag skypade med hela min familj och släkt och vänner. Åh vad bra det kändes.

Jag har fortfarande inte börjat plugga till mitt fysikprov på tisdags, som jag lovade min mamma att jag skulle få mvg på. Bra jobbat. MEN jag har hela dagen på mig och i princip hela morgondagen också, för jag har en lektion (8.10-9.10) och sen håltimme jättelänge (9.10-13.50). Slutar dock 17 imorgon. Och har provet 8.10 på tisdag. Men ja, det ska gå, det ska gå, det ska gå. Och så är det ju inte fruktansvärt svårt.

Nu ska jag gå, måste börja om jag ska hinna med en lunch också.
HEJ PÅ ER.


Montmarte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0