Don't want to touch you but you're under my skin.

F-A-T-T-A-R I-N-G-E-N-T-I-N-G. Fysik kan gå och dra något gammalt över sig (hade ett antal grövre uttryck in mind, mindre lämpade dock). Det var ungefär det jag ville säga. Idag var det fint väder och jag gick upp halv sju. Jag har pluggat fysik och upptäckt det fantastiska undret som Monoprixgodis innebär (halva priset av haribo, dubbelt så gott). Nu ska jag  planera min helg och mitt liv och krypa ner i sängen med ett glas cola och ett avsnitt gilmore girls.

Pussipussi.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din helg är rätt fullbokad redan eller hur? Biljetterna till musicalen är hämtade.

Kram mamma

2011-03-01 @ 09:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0