Skratta åt det så kommer jag kanske över det.

Slutchillat. (Sitter här med cola, chips och choklad. I köket står en halv kladdkaka. Heheh.) Nu ska jag börja med pluggandet och det lär bli ett antal timmar varje dag till på måndag. En svenskabok+förberedning för ett seminarie, två delkapitel i matten, sexton fysikkapitel, fyrtio sidor i en franskabok, engelskaprov, franskaprov, fysikprov. Det är vad jag har att se framemot till nästa vecka. Men det ska gå!

I tisdags var jag hemma hela dagen, hade tänkt plugga lite, men det blidde inte så. På kvällen kom några kompisar till min värdsyster hit och det var trevligt. Aningen sent blev det dock, haha. Igår masade jag mig upp och drog mig till Hotel de Ville och jag och Sara åt en liten ciabattalunch på en liten italiensk restaurang. Sen gick vi till ett café och drack varm choklad och åt banana split. Lite fönstershoppande och sen åkte vi hem till mig och lagade mat med min värdsyster (okej, hon lagade mat, vi gjorde kladdkaka.. haha). Hängde lite med henne, sen kröp vi ner i extrasängen med cola och annat gott. Skulle titta på Phantom of the opera, som blev The proposal, som blev 500 days of Summer som tillslut blev Glee. Sen sussade vi gott.





Nu ska jag duscha, göra en liten planering och sen pluuugga. Fast jag är så trött.. Jaja.

Hepp hepp.


Kommentarer
Postat av: mamma

Bjöd du mamma värdfamilj på kakan??? Eller bantar hon jämt????T änkte att du kunde hamna på lite plus.

Glöm inte att testa kläderna, innan du kommer hem.

Kram mamma

2011-02-25 @ 07:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0