Sooner or later one of us must know that I really did try to get close to you.


Jag har lite ångest. Jag vet inte riktigt varför men jag vet vad som måste göras för att den ska försvinna. Resa mig från den ack så bekväma stolen, dra på mig skorna och ge mig ut och gå de femtio meterna till gubben och köpa cola. Det är en kraftansträngning, men jag tror att det är värt den. Sen ska jag dammsuga mitt rum och kolla klart på Across the universe. Sen ska jag skypa med min mami och bestämma vad jag ska göra ikväll. Om jag ska göra något det vill säga. Någon gång ska jag börja med fysiken, matten och svenskan också. Imorgon förslagsvis.
Igår var vi i Montmarte och chillade galet, sen sov Sofia hos mig. Introducerade henne till det fantastiska undret chokladmjölk med chokladmjölk och vi disktuterade lite politik och lite andra grejer.


Jag tog inga bilder igår utan lånar den här från Agnes istället. Sofia och Sara.


Kommentarer
Postat av: mamma

Inget inlägg trots lov??????????? Pluggar du eller chillar du mest???????

Kram Mamma

2011-02-23 @ 07:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0