Jag har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.




Torsdag:
Vi hann klart-ish med vår presentationspjäs om Haussmann som vi skulle redovisa idag. Jag åkte med Sara och Johanna till McDonalds och åt lunch. Satan vad mätt jag blev, åt inte mer på hela dagen. Tillbaka till skolan för idrottsprov som gick helt okej (jag ska bättra upp mig nu från 'helt okej' till något bättre), tog en snabbtur på deffan och åkte hem. Spenderade alla mina nyinköpta 10 euro på mobilen på ett telefonsamtal, pratade med Phanbau, tittade på Glee och åkte in till Latinkvarteren (därav Notre Dame, igen) för att möta upp Johanna. Vi skulle äta middag och gå på bio, men vi stannade så länge på restaurangen så det blidde ingen bio. Vidare till Bastille på födelsedagsfirande och sen hem.


Sara på restaurangen.

Fredag:
Halva vår redovisningsgrupp var sjuk så de resterande två av oss fick improvisera ihop en ny teater. Tittade på andra redovsingar, fick tillbaka mitt biologiprov, tydligen är det i princip omöjligt för mig att få mvg i Biologi A. Tittade på lite fler redovisningar. Både Sara och Andreas hade skrivit dikter som var riktigt bra båda två. Efter redovisningarna var det LOOOOOV. Jag, Andreas, Amina och Sara åkte till Montmartre och åt lunch, köpte crêpes och chillade på trappan vid Sacré Coeur där en fransk gatusångare spelade Lisa Ekdahl för oss. Jävligt värd eftermiddag faktiskt. Sen åkte jag hem, satt vid datan lite, somnade, och nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till Paris.
Hejs!


Amina och Andreas


Eh ja.


Chillin' like a panda bear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0