You gave me all you had and I tossed it in the trash, yes I did.


Ätit på ett American Diner, gått runt massor i första, andra och tredje arrondissementet på passage-jakt, letat efter en klänning och inte hittat den specifika klänningen dock ett par andra. Det är vad jag har gjort idag. Druckit 25 cl cola också. Totalt, på hela dagen. Helt sjukt. 
Jag ÄLSKAR fransmännens lovveckor för övrigt. Idag gick jag upp 7.45, åt frukost, gjorde mig i ordning, borstade tänderna och traskade iväg 8.35 hemifrån. Jag började 9.00 och hann i tid. För bussen tar en kvart när alla dessa skolungdomar inte går i skolan. Älskart.
Nu ska jag plugga lite mer idrott för att lära mig lite mer saker som att man inte ska dricka alkohol eller röka. Det är farligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar inte vara någon vidare bra mat just nu heller, hoppas du lär dig något i idrotten om mat. Angående CSN skicka brevet till oss så kan vi skriva under och skicka det vidare.Nu skall jag ägna mig åt en enkät.

Kram Mamma

2011-02-16 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0