The words that you whispered for just us to know.

Hörde att det var snöstorm i Sverige. Kul för er. Något annat som är kul är att det var +17 och strålande solsken här idag. Det ledde till tre timmars jacklöschillande i Latinkvarteren för mig.
På svenskan kom diskussionen om romantik upp igen. Valde att inte säga något den här gången, mina åsikter fick inte riktigt stöd förra gången. Haha.
 I helgen ska jag njuta av tre ångestfria kväller (nätter lät för dramatiskt) och två ångestfria dagar. För jag har inget plugg i helgen! (minus ett idrottsprov på 90 sidor och veckans matte men det räknas inte..). Paketet min mamma har skickat som fortfarande inte kommit fram skulle sitta riktigt fint right about now..

 
Så här ser Notre Dame ut i februarisolsken genom en mobilkamera.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0