Sometimes I dial your number and hang up, just to pretend you're there.


Tre låtar man inte ska lyssna på när man är opepp:

1. Pretenders - Montt Mardié och Hello Saferide
2. Tidvis - Lars Winnerbäck
3. Both sides now - Joni Mitchell

Detta gäller även om ens opepphet inte har något att göra med det som låtarna handlar om. Som i mitt fall.

Lördags var jäkligt kul, det är ungefär så mycket jag orkar säga just nu. Nu ska jag ta av mig mina äckeljoggingkläder (ja, jogging) och hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Fritte

Och Dansa, fastän och Ramlar och The comeback och Good song. Peppa till pussy! Snart kan pussas och kramas igen!

2011-02-15 @ 16:53:48
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0