Jag släpper din hand för ett helt vanligt återfall.



Igår var jag och Sara på bio. Jag är rätt luspank, men i Bercy Village kostar det 3,90€, alltså typ 34 kronor. Rätt värt. Vi såg Black Swan, för vi har hört att den skulle vara fruktansvärt bra. Fruktansvärd? Ja. Bra? Nej. Jag har aldrig reagerat så på ett biobesök. Jag var helt chockerad. Verkligen i chocktillstånd. Den var så konstig och läskig. Tanken på att sitta och vänta på bussen, vara på bussen, gå vägen från bussen och hem eller bara vara ensam i mitt rum för att sova, efter den här filmen skrämde mig. Så jag sov hos Sara i Asnières. Vi hängde lite med hennes värdbror och hans kompisar och sen gick vi och la oss i hennes rum. Kom hem hit vid halv fem. Nu ska jag titta på Gilmore Girls, äta lite och sen träffa lite människor i Montmartre.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad är det här????????????? När kom ni hem till Sara då?????????????? Du får inte vara ute hur länge som helst eller hur?????? Visste värdfamiljen att du sov över hos Sara i god nu eller?????????

Gillar inte detta !!!!!!!!!!!!! Förstår att du inte har tid att skypa med oss eller svara på sms.

Kram Mamma

2011-02-21 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0