En dag står vi över februari tror jag.

De senaste dagarna har varit.. oproduktiva. Och annorlunda. Idag har jag trixat lite med min redovisning som jag har på måndag kl 8.10 och så ska jag göra fysik. Sen måste jag städa lite och dra mig till affären för att inhandla nödvändigheter till ikväll. Ska bara vara hemma och ska för första gången sova helt ensam. Vuxenpoäng yes. Haha.

I torsdags var jag med min värdsyster och hennes kompisar hemma hos en kille i Issy, söder om Paris. Vi sov där, sen åkte vi hem och pluggade lite. Vid fyratiden somnade jag till och när jag vaknade hade min värdmamma och värdsyster åkt iväg till Normandie. Hej då liksom. Sara kom hit, vi åt middag och åkte in till Paris för att träffa Johanna och Jenny. Sen sov vi alla fyra hemma hos mig.

Om en vecka är jag hemma, det ska bli jäkligt nice.

Det här är för övrigt mitt tvåhundrade inlägg. Det firas med två fina Sheldoncitat:
"Interesting, you're afraid of both women and bugs. Ladybugs must render you catonic. I made a joke to ease your discomfort. You're welcome."
"I'm Dr. Sheldon Cooper, BS, MS, MA, PhD and ScD. OMG, right?"
Hihi puss.

Jag har varit här 181 dagar och har 111 dagar kvar. Sadface.

Ikväll kommer jag nog känna mig lite ensam, dels för att jag kommer vara helt ensam och dels för att min familj har fest för min syster idag. Dom kommer äta massa god mat, jag kommer äta pajrester. Mums.

Det här var ett väldigt blandat inlägg. Känner mig lite blandad för tillfället, så det passar väl bra.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: LG

Jo, snart vankas det förhoppningsvis lite gott käk från köket, bara Bitte o Inger slutar prata nån gång. Ses nästa helg. /morbror

2011-02-26 @ 18:38:42
Postat av: mamma

Ja, maten tog nästan slut jordärtskockssoppa med hembakat smörat bröd, dubbelmarinerad oxfile med italienskinspirerad potatisgratäng, havtorns parfait och marängtårta. Tag med ditt recept ( pasta och kyckling) hem till helgen. Björn hämtar biljetterna till musicalen idag. Kram Mammma

2011-02-28 @ 08:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0