At night when the stars light on my room, I sit by myself talking to the moon.


Jag är världens mest oproduktiva människa. Jag har 79 sidor kvar att läsa (inte kunna, utan sonika läsa) till mitt idrottsprov på torsdag. YES. Vad har jag gjort idag? Varit i skolan (världens flyt med att ta sig dit, älskar lovveckor), varit i Montparnasse, på Pasteurinstitutet, tittat på Gilmore Girls och sovit. Läste nämligen i idrottsboken att om man slöt ögonen och vilade i tjugo minuter/en halvtimme så skulle man bli mycket piggare. Jag vaknade två och en halv timme senare av ett sms. Score.

Värdis är på födelsedagsmiddag hos värdbror två. Fick inte följa med. Har aldrig varit nöjdare med något av deras beslut. Nu ska jag äta egenkomponerad middag (nu undrar jag vad min mamma får upp för skräckbilder i huvudet) och plugga idrott. Puss.

Har för övrigt förlagt min kamera. Återkommer med bilder när jag hittar den.

:v:v


Kommentarer
Postat av: mamma

är inte förvånad att kameran är borta, med tanke på hur ordningenbrukar vara i ditt rum hemma. i paris ligger väl allt under sängen. Angående middagen består den väl av cocacola och något ännu mer onyttigt som SÖÖÖÖTA flingor.

Kram Mamma

2011-02-16 @ 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0