Vi möttes i ett underland men står på en perrong, där allt förändras men ingenting händer.


Jag tänkte bara höra av mig en snabbis. Idag hade jag den muntliga delen av nationella provet i svenska. Det gick okej, lite sämre än väntat, men inte så farligt. Alla är inte födda med Filips talargåva! Nu håller jag på att göra mig i ordning, kvällen ska spenderas på Seines kaj med mina chous! Ska gå och slänga in en pizza i ugnen nu, har inte haft någon aptit på nästan två dagar, men jag hoppas att den kommit tillbaka nu! Ska försöka hinna med ett telefonsamtal till mina päron innan jag åker också, men jag tror inte att jag hinner. Puss och hej!

Förresten, idag fyller min fina kusin Elin 19 år. GRATTIS VÄNNEN, JE T'EMBRASSE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0