Now I'm becoming the one I'm the most scared of being.




Tjenare. Här ligger jag i solen och pluggar. Eller?
Jag har ingen aning om varför jag vill åka bakåt i tiden. Eller jo, men inte hur jag ska bygga en uppsats på det. Jag har ingen ork till att skriva en recension eller plugga till ett kemiprov som jag egentligen kan rätt bra (first time ever?) Men jag har haft ett sådant fint flyt med MVG:n på senaste tiden, så jag vill helst inte bryta den. Fast ja, den har jag nog redan brytit med biologin och svenskatalet, men det räknas inte okej?

Igår mötte jag upp Sara, Johanna och Jenny vid Hôtel de Ville och vi gick och satte oss vid Seine. Det blev något av en kväll i dysterhetens tecken för mig och vi bestämde oss för att åka hem efter inte så lång stund. Jag kände dock att jag bara skulle bli ännu mera ledsen om jag åkte hem och var ensam, så jag åkte och mötte upp mina pojkar och deras vänner istället. Visade sig vara ett bra beslut! 

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon och sen har jag chillat i det fina vädret. Nu är det dags att sätta igång med studierna, haha. Det är kanske inte så jobbigt när man väl kommer igång. Sen får vi se vart kvällen tar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0