Try to say something that matters.

Jag får psykbryt på mitt tal som jag ska hålla imorgon. Och lite andra saker.
Idag är en sådan dag när tankarna flyger iväg lite och bara ställer till det för mig. Jag har lärt mig att det är nog bäst att undvika vissa metrostationer som påminner för mycket om saker man vill glömma. Helt enkelt!
Men det har varit fint väder och jag har gått barbent i dagarna två.
Nu ska jag för första gången den här veckan gå och lägga mig innan klockan ett.


Igår chillade vi vid Mairie de Neuilly.


Sen hade de andra lektion och jag chillade vidare på Ile de Puteaux.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skall tänka på dig, men talet var ju jätte bra i går när du läste det för mig.Lycka tiil



Kram Mamma

2011-04-07 @ 23:01:54
Postat av: Frida

Jag gjorde världens sämsta fysikprov idag. Bajs?

2011-04-13 @ 15:18:07
URL: http://fiirda.blogg.se/
Postat av: kameltå

oj men det är ju jag!!!

2011-04-25 @ 21:36:27
URL: http://thomasinethebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0