När våra blickar ser förbi varann.

Här sitter jag och känner mig lite blå. Mina päron kommer imorgon och det gör mig happi, men det var ju så långt tills de skulle komma. 29 april låg så fruktansvärt långt fram i tiden. Nu har långt fram i tiden blivit imorgon och det är bara sju veckor kvar tills jag åker hem igen.
Jag är verkligen inte redo att åka hem. Jag har inte hunnit med allt jag vill göra här och har fortfarande massa att reda ut innan jag åker.
Egen rubrik idag. Från andra egnaskrivna låten på en och en halv vecka.
Orkante.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag vill också skriva! Skriv en lista med allt du ska hinna göra och sen är det bara att checka av! Helt klart bästa sättet. Saknar dig pussy, men förstår om Uppsala känns som ett nedköp jämfört med sPARrIS. Och. Saker och ting är bra på att reda ut sig på egen hand. Mitt tips är alltså att börja med en checklista som du fokuserar på och lägger utredandet åt sidan. PUUUUSSSS (kanske mailar, lättare att skriva långt än i sms) (PLUS att jag fb-strejkar)

2011-04-29 @ 14:42:36
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0