Det var natten då vi dansade tills älvorna kom fram, det var pollenchock och stjärnfall över staden.



I fredags var det vår i Paris. Jag gick hem från skolan och köpte en kaktus på vägen.
Igår var det sommar i Paris. Jag var på Louvren med skolan och satte mig sedan på Seines kaj och läste i solskenet. Blev uppraggad av en trettioårig man med frasen "ursäkta, sitter du på en magnet? För jag känner mig väldigt dragen till dig." Originellt.
Idag var det höst i Paris. Varmt men regnigt. Jag försov mig något så väldigt att jag fick skynda mig för att hinna till körsången. Nu är det dags att sätta igång med allt jag skulle gjort i helgen.

De här bilderna tillägnar jag min mamma (och hennes arbetskamrat om det min mamma säger är sant).


Avenue Saint-Foy. Utanför skolan.


Boulevard Bineau. Rabatt vid Porte de Champerret.


Boulevard Bineau.


Pont de Courbevoie. La Seine.


Utanför Hôtel de Ville, skymtandes Ile de la Cité och Notre Dame.


Au bord de la Seine.


Hej Assemblée Nationale.


Tuileriernaaa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder, känns som att det dröjer länge än innan vi ser så mycket blommor här, fortfarnde gott om snö.

Kram Mamma

2011-04-04 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0