I'd tell you I miss you but I don't know how.

Klockan 23:22 sitter jag här i mitt lilla, stökiga rum i Colombes och smuttar på mitt kaffe. Och jag lär sitta här ett tag till. För jag vet inte hur jag ska hinna med allt annars. Idag på biologin fick vi välja fyra frågor som vi ska kunna på torsdag. MVG-frågor som praktiskt taget man få leta efter svaren helt själv. Det bästa är att det är jag som fick det att bli fyra istället för två! Ja, välkommen till gymnasiet, tänker kanske ni. Bite me, tänker jag.
Hahahaha, det där låter så himla mesigt. Men det är faktiskt jobbigt. Fast. Det är faktiskt väldigt bra, egentligen. Om vi hade fått frågorna lite lite tidigare och inte två dagar innan. Inte när man har ett tal och en två timmars lång skrivning som ska förberedas också.
Jag siktar på tre timmars sömn inatt. Fyra, kanske.
Imorgon slutar jag kl 18 ♥ Men vi ska spela volleyboll på idrotten och det ska bli SKOJ.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Inget nytt på bloggen ????? tog orken slut efter skypningen?????

Ha en bra dag Kram Mamma

2011-04-07 @ 07:23:56
Postat av: mamma

Inget nu heller ????????????????? Nu är det jag som sitter på min lilla kammare och försökaer få ihop något. Lycka till med talet i morgon.

Kram Mamma

2011-04-07 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0