I'd only try to make you smile, if you were to stay with me a while.


Här sitter jag och slänger i mig mat. Om en timme ska jag vara vid Louvren för mys på Pont des Arts. Igår chillade vi i Latinkvarteren, åt sushi vid Seine och lyssnade på poesi i Belleville. Idag chillade vi vidare i Parc de Belleville. Vid halv fem blev jag hungrig och gick på jakt efter McDonalds. Mitt på eftermiddagen. Jag fick höra bla "oh you're so sexy", "oh la la.. séxy" "beautiful" "ooh j'ai commence avoir chaud.." "mademoiselle s'il te plait.. attends, tu es si mignonne." KLOCKAN FEM. Värsta var att jag inte hittade McDonalds och återvände till parken. Där fick jag två gånger gå igenom gäng på uppskattningsvis tio personer, fem på vardera sida om vägen. Varje person sa minst en olämplig sak. Score.
Jag berättar mer senare och då kommer det bilder också. Nu ska jag skynda mig.
Idag är det exakt två månader kvar tills jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lova att inte börja gråta, man jag kanske, kanske inte är i uppsala när du kommer hem.

2011-04-26 @ 21:25:53
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0