He came from the south of Sweden and he spoke just like a Dane.


Jag är jättetrött och ska gå och lägga mig alldeles strax. Fyi.
Idag var vi på ett rymd- och luftmuseum utanför Paris. Det var inte lika kul som jag hade tänkt att det skulle vara. Inte för att jag hade tänkt att det skulle vara så jättekul då, men ni förstår. Bästa var när vi fick sätta oss i ett litet rum och titta på en cosmonova-liknade film och alla somande. Haha. Efter det åkte vi till Médéric för att ha utvecklingssamtal i idrott. Jag är förbluffad. Jag har skrivit två VG:n på våra uppgifter men jag hade 100% närvaro och MVG i mitt kursuttlåtande.
Alltså vad är det som händer? Jag har tre ämnen jag förutsätter att jag ska ligga på MVG i, engelska, franska och idrott, och nu ligger jag absolut möjligt till mvg i slutbetyg i engelska, franska vet jag i och för sig inte, och på "det skulle kännas bra om jag hade mer att bedöma på" i idrott. AAH. Plus att svenskarecensionen gick jättedåligt. Ba pallante.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hello saferide <333333

idag när jag skulle söka efter virkmönster på Google föreslog iphones autocorrect " bodil ändrar". Intressant!!

2011-04-19 @ 18:19:34
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0