Det gör ont för varje hjärtslag.

Nu släcker jag ner för idag. Om sju och en halv timme har jag kemiprov. YES. Sen har jag franskaprov och sen engelskauppsats. Dessutom håller jag på att bli förskyld. Inte kul att vara jag helt plötsligt. Haha, jag skojar. Jag var nog helt enkelt lite för optimistisk med tiden idag, men jag fick in bokrecensionen i alla fall. Nu ska jag se om BMT:s teori om att språkinlärning görs bäst precis innan man somnar stämmer.

Idag bokade för övrigt min pappa min hemresebiljett. 19 juni, sent på kvällen kommer jag och den här gånger stannar jag för gott. Vet inte riktigt vad jag ska känna. Det är klart jag vill hem, men å andra sidan älskar jag Paris. Vad jag än gör och hur många gånger jag än kommer tillbaka, kommer Paris aldrig vara sig likt igen efter 17 juni. Inte jag heller antar jag.

Nej, nu blev jag lite väl djup. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0