You can't play on broken strings

Så... idag!
Idag (eller igår då, men 4/9) så fyller värdsyster nr 2 år!
Jag gick upp strax innan elva, och värdsystern frågade mig om jag ville gå och hälsa på grannen (en tant som bor på nr tio, som tydligen är väldigt snäll) men jag behövde fixa mig och så, så jag sa en annan dag :) Sen åkte värdsyster nr 2 och träffade sin gudmor och/eller (jag vet inte riktigt) sin storebror och jag tog en dusch och fixade mig. Sen pratade jag lite med pappa värdfamilj och hjälpte mamma värdfamilj med tvätten, sen dukade jag utan att någon hade bett mig (!). Pappa värdfamilj blev jätteglad för det :) Efter lunchen tog jag bussen till pont de neuilly och sen metron till concorde där jag gick nerför gatan för att köpa en present till värdsyster nr 2. Det blev ett halsband som hon har haft på sig sen hon fick det :) Sen träffade jag henne och hennes kusin i jardin de tuiliers. Mys! Efter det åkte vi hem och jag satte mig vid datorn. Sen började det komma folk och jag försökte få hit filip, frida och sofie, men filip ville inte och sofie kunde inte, men frida kom! Hon gick dock av vid fel hållplats, så det blev lite panik där, för hon var flera hålllplatser bort och varken hon eller jag visste var, haha. Men det fixade sig tillslut! Sen dess har vi ätit middag, dessert, firat värdsyster och sånt- Väldigt trevlig kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0