We can't let this moment pass us.

Pinsamt ju! Det står i Le Monde (fransk tidning om du är mindre allmänbildad... haha) om att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen. Alltså det är så hemskt att det har nyhetsvärde i Frankrike. SUCK.

Annars har jag gått i skolan idag, kemi (kaaaos), jättehåltimme, lång lunch, kort matte och kort franska. Åh va skönt det var! Jag trodde vi hade två timmars franska idag, men det visades sig att vi bara hade en. Gissa om jag blev glad? Dessutom yttrade jag för första gången en åsikt på franskan idag. Även om den kom ut ungefär så här (översatt till svenska då) "um, kanske... flickan är vacker. och roset.. rosen..! är vacker.. och.. um.. hur säger man...vacker...eh.. det som är vackert.. öh.. på.. nej.. i flickan.. precis som den.. det.. som är vackert i...eh.. rosen.. kommer... eh.. dö." hahah! men läraren fattade i alla fall.
Sen åkte jag hem och var ensam hemma till ungefär 19.30, för det var ingen hemma när jag gick in i duschen men syster värdfamilj och eventuellt någon annan var hemma när jag kom ur. Sen (hmm.. umgicks är väl ett lite väl starkt ord haha..) pratade jag och syster värdfamilj lite. Jag känner att jag håller på att bounda lite med värdfamiljen nu! Känns skönt!

En annan grej som gjorde mig happy idag: Jag har inte Fysik A på 4 veckor, ergo, jag har inte fysik på morgonen när CF är i Paris, ERGO JAG KAN MÖJLIGTVIS TRÄFFA KANINERNA! YAAAAAY.
OCH jag fick pengar idag. OCH eftersom jag inte ska ha fysik på 4 veckor behöver jag inte göra fysikläxan till imorgon och jag börjar 10.25 och inte 8.10, vilket betyder att jag inte ska åka buss i rusningstrafik, vilket minskar risken att komma försent. OCH jag har ingen idrott på onsdag = slutar 13.50 och inte 18.00. OCH jag har inte matte på torsdag morgon. SUPER JU.

Kommentarer
Postat av: Frida

JAAAAAAAAA!

2010-09-23 @ 21:34:02
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0