I've had enough of this comfort conversation.



Mitt schema. Jag fattar inte hur det där blir 980 poäng och då har jag ändå tagit bort Historia A och Matte D. Helt sjukt ju. Men ändå rätt skönt, det här var ju inte så farligt.

Klargörelse:

Blå: Håltimme
Vit: Lektion

HT
Måndag
: börjar 9.10 och slutar 15.50, med diverse håltimmar + lunch.
Tisdag: börjar 10.25 och slutar 17.00 med en håltimme + lång lunch.
Onsdag: börjar 8.10 och slutar varannan vecka 13.50 med lång håltimme/lunch och varannan 18.00 med en till lång håltimme.
Torsdag: börjar 8.10 och slutar 15.50 utan håltimmar och kort lunch. Paindag!
Fredag: börjar 9.10 och slutar 14.50 med en håltimme/lång lunch.

VT
Måndag
: börjar 15.00 (!!!) och slutar 15.50. Har bara franska!
Tisdag: börjar 8.10 och slutar 17.00, med lång håltimme från 11.25 till 14.50.
Onsdag: börjar 8.10 och slutar 12.25, alternativt 18.00, men tror att jag är klar med IdH A då.
Torsdag: börjar 9.10/10.00 och slutar 15.50.
Fredag: börjar 9.10 och slutar 15.50, med håltimme mellan 11.25 och 13.50 (kanske 14.50, om jag byter svenska grupp på vårterminen, men jag vill bara byta en lektion).

Drygt med alla håltimmar, men så blir det med så många olika studieplaner! Är faktiskt rätt nöjd, känns inte så jobbigt att gå till 17 och 18 eftersom det är franska och idrott som är två av mina favoritämnen, man har många håltimmar som man kan chilla på så det är inte intensivt arbete 8-18, och dessutom är tiden så förskjuten här, så man kommer ändå hem typ runt sju/åtta varje dag. (Idag till exempel, så kom jag hem vid halv sju och det var ingen hemma! Mamma värdfamilj kom hem först runt kvart över sju liksom och pappa värdfamilj ännu senare och systrarna värdfamilj senare ändå).

Imorgon är det strejk, så det är inte säkert att jag kan ta bussen till skolan, bara 1 av 4 går nämligen, men mamma värdfamilj sa att pappa värdfamilj kan skjutsa mig för han jobbar inte imorgon. Toppen!
För övrigt har jag inte gjort den hemliga saken idag. Fast jag gick runt i hela colombes. Ska göra det imorgon!


På saint do får man inte sitta på golvet, så jag antar att man inte får sova på bänkar. Man undrar ju hur jag ska klara mig liksom

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, johnossi som jag smög in i din spellista <3

2010-09-10 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0