It's just another phase you're going through.

Först vill jag be om ursäkt. Den första saken jag vill be om ursäkt över är att jag har vanligt ovanligt dryg dom senate dagarna, ni är flera som har fått dras med mina otroliga solstrålestunder. Sen vill jag också be om ursäkt att jag inte har haft några bilder och inte skrivit något intressant de senate dagarna. Det är ju som sagt inte min starka sida att säga saker av relevans men jag tycker att någonstans här går väl gränsen.

Idag har jag varit här i en månad. Närmare bestämt i en månad, 10 timmar och några minuter. HUR SJUKT ÄR DET PÅ EN SKALA? Det känns mycket längre, men sen när man tänker efter så är ju faktiskt en månad rätt lång tid. Kommer i alla fall upp en liten sak här i morgon angående detta!
Paniken (angående biologin) har lagt sig och jag känner att jag är rätt väl förberedd. Jag kunde ha läst mer i boken, men jag kan ju i alla fall svara på frågorna, så det får vara för den här gången. Det är ju inte ens säkert att det här provet räknas i slutändan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på senaste avsnittet av glee. Britney Spears är ju med!

Till sist vill jag säga att Frida gör helt okej spotifyspellistor (synd bara att jag inte kan lyssna på vissa svenska artister på spotify) och att min pappa är lite bäst. Puzzar till alla coola_kids93 och random bilder till folket!


Ibland när jag pratar på skype förvandlas jag kvickt som attan till odjuret (som ska dööö! hahah cami <3) i skönheten och odjuret. Här har den snabba förvandlingen (som är för snabb för att uppfattas av blotta ögat) fångats på bild.



Här har ni ett par skor jag vill ha, men aldrig kommer att köpa. Dom är från Zara.


Det här är jag när jag är som bäst och när jag inte är odjuret. Ifall ni skulle glömt bort hur jag ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0