Don't give yourself away.

Men hahahaha! Mamma värdfamilj ropade nyss på mig och sa att vi åker inte ikväll trots allt, utan imorgon, för hon ska åka och hälsa på sin syster ikväll. Jaha? Nu har jag ju packat enda sen jag kom hem och bestämt värsta reseoutfiten och allt! Nu kan jag ju inte ha på mig den imorgon. SUCK! Haha, nej men nu vet jag ju inte vad jag ska göra ikväll och det är ju tråkigt! Kan ju göra lite läxor, men det vill jag ju inte göra heeela kvällen. Värdsystrarna är sjuka också. Igen, dom är ju sjuka hela tiden, haha. Nanana, jag har ätit upp godiset jag köpte till bilresan också. och juste HAHAHA, jag har på mig min svarta, korta, tajta kjol och jag kände mig faktiskt lite obekväm när jag satte på mig den. St Do kommer förändra mig och det har redan börjat! :o
Så, nu har jag lockat ut Filip till McDonalds efter plugg och middag. Då blir det i alla fall lite socialt ikväll. Nu ska jag dricka cola, äta choklad och skriva om La Défense.
Toodles!


Har inga bilder att bjuda på, det känns som att det har varit lite snålt med det på sistonde.. den här får duga som substitut så länge!

Kommentarer
Postat av: Cami

men va e de jag läser :O obekväm i den kjolen? :o haha va läskigt om du har en helt annan klädstil i jul :p

2010-09-19 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0