Allén är inte så dålig ändå, när du går bredvid.

Tar en minipaus i pluggandet. Har gjort klart matten och en tredjedel av kemin. Ska göra klart den och sen göra engelskan. Är nog klar lagom till 19 då, och då ska jag prata med Cami! (började skriva halv sju och har pluggat lite till innan jag skrev klart, är inte SÅN tidsoptimist haha) Sen måste jag läsa svenskaläxa och förbereda svaren till frågorna och sen ska jag antingen börja skriva på franskan eller fortsätta på FFKn, har ju fortfarande inte gjort klart den. Den är ju så DRYG!
Det är helt galet vad med läxor jag har. Jag hinner knappt med dom, det kommer bli lagom mysigt när jag har prov på det! Och kommer man hem så himla sent ju! Idag kom jag hem vid tio i fem och jag tyckte det var sjukt tidigt, haha. Förstår ni hur skönt det kommer vara när jag kommer hem igen? Typ sluta klockan tre, sicken lyx!
Åh, trevlans, upptäckte nu att vi har tio uppgifter på ett område som vi inte har gått igenom. Nej, det var visst femton. Jag blir så ledsen. Jaja, jag gör engelskan så får jag se om jag orkar gå igenom teorin själv. Nu måste jag återgå till mina studier (hahahaha). BAI.


söte! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra attt du har mycket läxor. Du behöver ialla fall inte gå i skolan på lördagar det gör jag.Jobbar 100% pluggar 50%+ plus handlar, lagar mat bakar, fixar med stipendumo ch CSN till dig, så klaga inte såååååååå mycket.Ha det så bra i Normadie, själv är jag på jobbet och pluggar. Kram mamma.

2010-09-17 @ 13:08:26
Postat av: Cami

Hej Åse. <3 blev lite depp efter vårt samtal. tkr du borde va här så vi kan klaga tsm varje dag:P uppsala har ju faktiskt en hel del som inte paris har! typ.. jag å frida! :D nä men de kmr bli askul när du kmr hem:)

2010-09-17 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0