Den här natten kommer döda mig, om jag inte får vara med dig.

Sitter och lyssnar på Håkan på befallning av Ville. Jag har typ aldrig träffat en människa som lyssnar på både Lars Winneräck och Håkan, det ju faktiskt rätt konstigt (åh så intressant mening!).

Annars har jag idag gått upp kl 6.50, gått till tåget 7.16, tagit tåget 7.28, tagit metro 3 7.52, tagit metro 2 7.57, kommit till médéric 8.05 och ändå kommit försent fast vi börjar 8.10. ÅÅÅÅH, fattar inte hur jag lyckas. Kan ju också säga att de där 60 orden jag hade pluggat in, de skulle vara bara 10 och de var dom jag inte pluggat in. SKOJ. Lyckades också jag svara fel på i princip alla uppgifter på franskan, skoj det med.
Efter franskan åkte jag, hanna, thomasine och andreas till Lina's nånting på Av Charles de Gaulle och drack varm choklad, det var mumsigt. Sen hade vi kemi, sen lunch, sen matte. Sen håltimme och då åkte jag med Gad, Gustav och Lisa till la Défense för att gå på  muséet där. Nej, jag har inte blivit kultiverad av Paris, det är en (eller snarare en grund för) läxa till FFKn. Jag gick även in en snabbis på Zara, hittade bland annat ett par shorts, ett par snygga klackar och två gulliga klänningar, men jag vet inte riktigt vilken jag ska lägga mina pengar på.. Efter det åkte vi tillbaka till skolan för att ha idrottsteori, men aulan var dubbelbokad så vi hade inget. Istället traverserade vi till stadshuset där vi skulle träffa borgmästaren senare. Det var inte särskilt kul, men vi fick i alla fall lite fika! Haha, tjockiseN. Efter the mayor har jag gjort ungefär ingenting för jag orkade inte göra läxorna. Har spelat lite gitarr istället! Nu ska jag ta tag i läxorna, ska försöka få lite matten ur vägen, för i helgen ska jag ju till Normandie med mamma och pappa värdfamilj!

Kommentarer
Postat av: Frida

Den där Ville verkar ha gott inflytande på dig.

2010-09-19 @ 17:59:26
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0