On a un relation comme ça, Fanny Ardant et moi

Ojojoj idag alltså!

Började med att jag vaknade vid halv sju och ba SHIT JAG MÅSTE GÅ UPP. Sen lugnade jag ner mig lite när jag fattade vad klockan var och somnade och vaknade omvartannat lite i en timme. Drömde att jag hade gått upp och hämtat min kemibok och att jag låg och pluggade i sängen så när jag vaknade blev jag jätteförvånad, haha. Missade bussen precis (igen!), kom till busshållplatsen 8.19 och sen var bussen sen (igen!) och det var jättelång kö (igen!!!). Det liggen en mcdonalds i slutet på gatan där busshållplatsen ligger och det tar ungefär fem-sex minuter att gå dit. Med bussen idag tog den en kvart. Ni fattar väl att jag kom försent. Och då är det ju grejen med att komma sent på St Dominique (titta mamma, stora bokstäver - bara för dig!) att om man kommer fem minuter sent (eller tolv som i mitt fall) öppnar inte grindvakten grinden. Jag tänkte att jag måste ju i alla fall försöka, så jag gick till skolan och om jag hade tur! Jag kom precis samtidigt som en lärare så jag smög in bakom henne och missade i princip ingenting! Yay ju! Sen hade vi kemi b och det är så himla rörigt, man fattar ingenting ion säger och dessutom hoppar han fram och tillbaka hela tiden, så man fattar ännu mindre. Sen lunch och sen lunchrast och det var det bästa på länge! Frida, Ville och Filip satt på en bänk när jag och Andreas kom ut ur matsalen, så vi gick dit. När vi sitter där kommer Disa och en dtund efter det kommer det fram en tjej med down syndrom och hon var som himla söt! Hon började med att prata med Disa och sen började hon utvärdera våra kläder. Hon gillade inte Matildas halsduk och det var "något som inte funkade" med mina kläder. Villes gillade hon inte alls men Filips var helt okej. Sen kom igång på riktigt och började prata om hur galen hon var i killar. Hon berättade att hon hade pojkvän men sen började hon ge Filip blickar. Tillslut sa hon att hon tyckte att han var sexig och rodnade jättemycket. Så himla gullig! Efter det bestämde hon att hon inte tyckte om Frida och mig och ännu lite senare att vi inte fick sitta bredvid killarna på bänken för att dom "kunde inte koncentrera sig" när vi var där och de skulle bara fokusera på henne. Så dom fick flytta till en annan bänk. Där skulle hon leka sten, sax, påse, men hon gjorde fel några gånger och sen var vi tvungna att gå för vi hade lektion. Då ville hon krama Filip och Ville, men hon hade en egen uppfattning om var kram var. Hon klängde sig nämligen fast och började pussa dom överallt. Filip vill inte kommentera händelsen. 

 
när pojksen hade fått byta sittplats, tjejen är inte med på bilden

Sen hade vi svenska och sen började jag med att läsa in mina 35 poäng Kemi A helt själv. Party!
Efter det åkte vi och fikade med några ur faddergruppen, vi satte oss på uteserveringen till Pomme de Pain på Champs Élysées. Sen åkte vi hem, jag åt mat och nu är jag hos Filip. Vi ska kolla på film :)
Vi höres!


filip, sofie och linnéa på pomme de pain

Kommentarer
Postat av: Cami

men vilken läskig tjej :O asså de där me att klänga sig fast liksom haha:D

2010-09-11 @ 02:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0