Think I'm at the edge now but I could be wrong.

Var idag i tid, och struttade upp för gatan och tänkte (på riktigt) jag kommer inte komma försent idag, nanana. Vad ser jag då? Du gissade rätt, bussen! Och vad gör jag? Rätt igen, springer!. Hinner jag med den? SJÄLVKLART INTE. Dom dumma människorna som gick av bussen blockade vägen för mig! Jag var fem meter från bussen, gissa om jag blev sur (retorisk fråga den här gången)! Men jag kom inte försent, dom hade inte stängt grinden i alla fall och sen var britt-marie tio minuter sen också.
På engelskan skrev vi grammatikprov. Herregud vad svårt det var! Jag dog, jag har aldrig haft så svårt på ett engelska prov (fast man känner ju att nåt är fel när man inte vet hur man stava de döva på engelska). Efter engelskan var det kemi och det var läxförhöret och det gick ju faktiskt rätt bra. Kunde inte en fråga, men det var jättekrånlig tyckte dom flesta.
Lunch, sen var det dags för ett till prov. Eller det var ju inget prov, men, på en timme skriva en krönika om ämnet språk och identitet. Jag fick mig själv att låta som en sverigedemokrat som försöker släta över sina rasistiska åsikter. BRA JOBBAT. Sen kemi och idag hann jag faktiskt tre sidor! Det går framåt! Tog bussen hem (var nära att upprepa samma visa som imorse, men jag hann!). Intressant kuriosa: På morgonen tar bussen 45-55 minuter, på eftermiddagen 20 minuter.
Nu ska jag förbereda mig för la fête franco-suèdoise som är i svenska kyrkan idag.
So long!

VÄNTA. Har en fråga också! Jag tycker att det är skittåkigt att läsa såna här bloggar, som bara innehåller idag var jag i skolan sen det här, sen det här (som den här alltså). Så jag undrar vad tycker ni? Vill ni läsa exakt vad jag gör varje dag, för det är ju inte superintressant, eller vill ni bara ha små dagliga åsa-doser? PUSS.

Har inga bilder idag så det får bli den här från igår!


fast han röstade ju grönt..


Kommentarer
Postat av: Cami

jag vill ha lite åsa varje dag liksom:) vill ha ännu mer bilder, de e alltid bra:)

2010-09-24 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0