Tell me if you hear my heart stop.

Dag 2
Gick upp runt 11 och gjorde mig i ordning sen åkte vi till slottet där bror och svägerska nr 1 värdfamilj gifte sig förra året, men man fick inte gå in så jag och pappa värdfamilj gick runt i trädgården istället. Den var jättefin, men alla blommor hade antingen vissnat eller var på väg att vissna, men med alla blommor måste det varit jättefint. Typ en sån där trädgård som mina föräldrar skulle kunna gå runt i i flera timmar. Efter det åkte vi till havet igen, för att – lyssna på det här – titta på VM i drakflygning. HAHA. Det var intressant.  
OMG sitter i bilen just nu och vi åkte precis förbi en brinnande bil! Alltså den stog vid vägkanten och personerna som jag antog äger bilen stod en bit därifrån :o dom verkade i alla fall oskadda, men gud va läskigt! Dom hade ju kunnat sitta i den eller vad som helst när den börja brinna! Usch, usch.
Efter drakflygningen åkte vi tillbaka till huset och åt lunch, första gången jag åt fisk ”på riktigt” enligt pappa värdfamilj, dvs inte filé utan en hel, riktigt fisk med ögon och gälar och allt. Det åt jag i och för sig inte. Sen skrev jag klart FFKn om La Défense  och sen åkte vi. Jag tog fram datorn för ungefär en halvtimme sen, och då var det typ 40 minuter kvar trodde jag. Men sen dess har det varit bilköer och det har gått långsamt, så jag vet inte när jag är hemma. Ja, ni lär väl märka i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0