Put up walls and paint them all the shades of gray.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag hade sovmorgon till 10.25 så jag tog lång tid på mig på morgonen och sov i nästan 9 timmar, skönt! Sen frågade jag mamma värdfamilj om hon kunde visa mig hur man satte på larmet och det är som jag har gjort hela tiden! Försäkrade mig om att det verkligen var så också, och ändå funkade det inte imorse. Så dom ska visa mig igen, haha.
I skolan hade jag biologi, som var kaos, för vi ska ha prov på torsdag nästa vecka och ingen fattar vad som kommer. Sen var det lunch och jag hade mentorssamtal med marta. Sen matte och sen skynda sig till médéric för dubbeltimme i franska. Usch vad jag bara ville åka hem då, haha. Men det gick bra! Fick tillbaka min text om lycka och det första jag ser är bara massa fel och det var väl vad jag hade väntat mig så jag tänkte inte så mycket på det. Sen vänder jag på pappret och där står det MVG. Oj vad glad jag blev, har nog aldrig blivit så glad över ett mvg förut haha. Trodde inte att vi skulle få betyg, och allra minst att jag skulle få det betyget.
Efter skolan tittade jag lite på tv med syster värdfamilj och sen har jag försökt göra läxor. Har hunnit gå igenom franskan en gång och svarat på frågorna till FFKn. Imorgon ska jag skriva om museet i la Défense, göra klart alla kemiuppgifter och läsa till s. 50 i min franskbok. Slutar 13.50 imorgon så det ska jag nog hinna med!
För övrigt har jag ont i halsen. Vet inte vad halstablett heter på franska, men funderar på att gå in på ett apotek och säga "jag har ont i halsen, hjälp mig?"
Nu ska jag gå igenom franskan lite till, jag ska inte flunka (hahaha, lisa om du läser kommer du ihåg?) på det här förhöret!


skrytarN


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar. 1. Fast fortsättningen är "om ett år eller två är det aldrig över" vilket gör allt lite kryptiskt. 2. Men nu har jag dina kläder på mig IGEN!

2010-09-22 @ 11:24:31
URL: http://fiirda.blogg.se/
Postat av: Cami

men duktig du e :D och du borde ju komma till flygplatsen i paris när vi e där!

2010-09-22 @ 15:37:45
Postat av: Lisa

klart jag läser! och klart jag kommer ihåg! HAHAHAHA

2010-09-22 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0