Minns en helt vag känsla om hur det skulle kunna vara.

Är hemma en stund såhär mitt på dagen, har håltimme mellan 10.10 och 13.50 och jag orkade inte leta efter någonstans att sätta mig och plugga så jag åkte hem istället.
Imorse var jag i så god tid! Oj oj oj, alltså. Jag var på busshållplatsen tio minuter unnan den skulle gå och tog den 8.14. 8.30 var vi halvvägs (=40 minuter till godo). Men vad händer då? Jo, en jäkla lastbil backar in i bussen och en ruta går sönder, så alla måste gå av bussen. ÅÅÅÅH VAD SUR JAG BLEV. För när går nästa? Om trettio minuter. Hinner jag gå? Nej. Så jag kom försent ändå. Jag fick tokspel (hahaha). För att göra mig ännu mer frustrerad hade vi lab på kemin (komma försent till lab = inte förstå någonting), vi har inte gått igenom det här avsnittet, utan vi ska gå igenom det på fredag. Vi ska lämna in en labrapport på måndag. JOY. Fick tillbaka kemiprovet också, VG. Fattade ju inte uppgift som visade sig vara världens enklaste.
Haha, nu sitter jag här med mitt kaffe och min cola och min (mitt?) pain du chocolate. Måste börja med biologin nu om jag ska lyckas få något gjort. BAI.


Reality. Förutom biologiboken - inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur var med att äta på rummet? Kaffe, Cola, och chokladbulle till lunch!!!!!!!!!!!!!!! socker, socker, var har fibrer och andra nyttigheter tagit vägen????? Får nog skicka lite fiberhavregryn till gröt.

Kram Mamma

2010-09-27 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0