Kan du inte vara tyst nu?

Rätt chill dag!
Började inte så bra dock. Det är strejk igen idag, men jag och Filip gick 8.08 från mig för att ta tåget 8.18 och vi skulle vara vid Notre Dame 9.30. Vi var alltså ute i riktigt god tid! Men, när vi kommer till tågstationen ungefär 8.16), så står det att nästa tåg går 8.48. KUL. Men vi skulle ändå hinna ganska precis, så vi var inte för stressade. Kom kanske fem minuter försent, men det tog kanske tjugo minuter innan alla hade kommit ändå så det var lurre! Dessutom hade vi kommit i tid om vi inte hade gått runt på chatêle i sju minuter och letat efter rätt utgång, haha, eller gått direkt till Notre Dame istället för omvägen vi råkade ta. FFKn var i alla fall rätt okej, och efter gick jag med Ville och Filip och åt på Subway. Åh, gott ju! På biologin fick vi för första gången lära oss någonting kändes det som (vilket kommer lägligt, eftersom jag har prov om en vecka) och för övrigt går ju bara issa personer mig på ververna! På svenskan fick vi veta att "uppsatsen" imorgon inte kommer betygsättas utan är mer som en diagnos för att han ska se hur vi skriver. Snacka om att jag blev lättad! Det är nämligen på världens mest diffusa ämne: vad är språk? Dessutom är det en krönika (tror jag i alla fall) vilket jag aldrig har skrivit i hela mitt liv. Nu har jag precis ätit en macka med nutella (<3) och ska sätta mig och plugga kemi inför vårt läxförhör-istället-för-prov-för-det-är-repetition (my ass)!
BAI BAI. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0